Daugiau informacijos apie skolinimą ir asmeninės kredito sąskaitos naudojimą.

Asmeninė kredito sąskaita. Kas tai ir kaip ja galiu naudotis?

Kas yra asmeninė kredito sąskaita ir kiek pinigų galiu panaudoti?

Jūsų asmeninė kredito sąskaita – tai tarsi virtuali kredito kortelė, kurios kredito limitą galite naudoti, kai to prireikia. Užsiregistruoti, kad gautumėte sąskaitą, ir ją turėti neimant jokių kredito sąskaitos lėšų nieko nekainuoja ir nėra jokių administracinių mokesčių.

„Creditstar“ klientui suteikiamas daugiausia 3 000 € kredito sąskaitos limitas. Norint gauti tam tikrą sumą kredito sąskaitos lėšų panaudojimui iš kredito sąskaitos limito, reikia pateikti atskirą paraišką.

Pageidauju užsiregistruoti ir gauti asmeninę kredito sąskaitą. Kokius reikalavimus privalau atitikti?

Norėdami užsiregistruoti ir atidaryti asmeninę kredito sąskaitą, privalote būti Lietuvos pilietis arba turėti leidimą gyventi šalyje. Taip pat privalote būti ne jaunesnis nei 18 metų. Registracija sąskaitai atidaryti yra nemokama.

Užsiregistravau atidaryti asmeninę kredito sąskaitą. Kokius reikalavimus privalau atitikti, kad galėčiau panaudoti kredito sąskaitos lėšas kredito sąskaitoje?

Kadangi esame atsakingas skolintojas, atidžiai apsvarstysime kiekvieną paraišką. Tam, kad galėtumėte naudoti kredito sąskaitą, turite gauti reguliarias pajamas ir sėkmingai pereiti mūsų kredito ir sukčiavimo patikras. Vertiname savo klientų sąžiningumą, tad labai svarbu užsiregistruojant pateikti tikslius duomenis.

Kada galiu teikti paraišką dėl kredito sąskaitos naudojimo?

Galite pateikti paraišką naudoti asmeninę kredito sąskaitą bet kuriuo metu 24/7.

Tai galite padaryti registruodamiesi ir kurdami paskyrą arba galite registruotis atskirai ir teikti paraišką dėl kredito sąskaitos lėšų panaudojimo, kai to prireiks. Paraiškos apdorojamos mūsų klientų aptarnavimo skyriaus darbo valandomis.

Teikiu paraišką dėl kredito sąskaitos naudojimo. Kaip atrodo šis procesas?

Tam, kad galėtumėte naudoti savo kredito sąskaitą, iš pradžių turite užsiregistruoti. Registracijos procesas (kuris yra nemokamas), atliekamas prieš pateikiant pirmą paraišką atidaryti kredito sąskaitą. Iš viso tam užtruksite ne daugiau nei 10 minučių.

Siekdami užtikrinti saugią paslaugą, visų mūsų klientų prašome atlikti vienkartinį tapatybės patikrinimą teikiant paraišką atidaryti kredito sąskaitą pirmą kartą. Tam turite pervesti 0,01 € į bet kurią „Creditstar“ banko sąskaitą, kuri jums nurodoma proceso metu.

Jei jau buvote panaudoję kredito sąskaitos lėšas, tada paprasčiausiai turite užpildyti paraišką. Pavyzdžiui, tiesiog pasirinkdami norimą sumą ir laikotarpį mūsų svetainės pradiniame puslapyje. Po to paraiškos pateikimo procesas užtruks tik porą minučių.

Kas yra tapatybės patikrinimas ir kodėl jis reikalingas?

Siekdami užtikrinti saugią paslaugą, visų mūsų klientų prašome atlikti vienkartinį tapatybės patikrinimą teikiant paraišką atidaryti kredito sąskaitą pirmą kartą. Tam turite pervesti 0,01 € į bet kurią „Creditstar“ banko sąskaitą, kuri jums nurodoma proceso metu.

Kada pinigai bus pervesti į mano sąskaitą?

„Creditstar“ turi sąskaitas visuose didžiausiuose bankuose, o tai reiškia, kad, patvirtinus paraišką atidaryti kredito sąskaitą, pinigai paprastai pervedami į jūsų sąskaitą tarpbankiniu pervedimu. Ši operacija turėtų užtrukti ne ilgiau nei 15 minučių, tačiau, atsižvelgiant į sąlygas, trukmė įvairiuose bankuose gali skirtis.

Veiksmai, susiję su asmeninės kredito sąskaitos naudojimu

Pateikiau paraišką dėl asmeninės kredito sąskaitos naudojimo. Kodėl paraiška buvo atmesta, jeigu ji neviršija nepanaudoto mano kredito sąskaitos limito?

Paprastai visi klientai gali naudoti savo kredito sąskaitą kiek leidžia kredito sąskaitos limitas ir pateikus papildomą paraišką dėl kredito sąskaitos lėšų panaudojimo. Tačiau gavę kiekvieną paraišką atliekame atskirą mokumo patikrą. Pavyzdžiui, tikriname skirtingas skolų registro duomenų bazes. Jei atmetėme jūsų paraišką, reiškia, kad šiuo metu neperėjote mūsų kredito patikros. Tokiu atveju kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių, kad gautumėte daugiau informacijos.

Ar galiu teikti paraišką išmokėti kredito sąskaitos lėšas dar prieš apmokėdamas savo pradines panaudotas kredito sąskaitos lėšas?

Galite pateikti paraišką išmokėti kredito sąskaitos lėšas bet kuriuo metu, kol dar yra likęs nepanaudotas kredito sąskaitos limitas. Norėdami sužinoti tikslią sumą, dėl kurios galite papildomai teikti paraišką tam tikru metu, prisijunkite prie mūsų svetainės su savo duomenimis.

Mano asmeninėje kredito sąskaitoje yra nepanaudotas limitas, tačiau negaliu teikti paraiškos išmokėti kredito sąskaitos lėšas. Kodėl?

Minimali paraiškos išmokėti kredito sąskaitos lėšas suma yra 50 €. Taigi, jei jūsų nepanaudotas limitas yra mažesnis negu 50 €, deja, negalėsite pateikti paraiškos.

Kokią įtaką tinkamai mokėtos mėnesinės įmokos turi kredito limitui mano kredito sąskaitoje?

Nepanaudotas kredito sąskaitos limitas periodiškai kartojasi ir yra padengiamas proporcingai iš pagrindinės sumos, kuri grąžinama kiekviena mėnesine įmoka.

Įmokas

Kur galiu rasti informacijos apie mėnesinių įmokų mokėjimą?

Mėnesinės įmokos gali būti mokamos pagal limito apžvalgą ir mokėjimo duomenis, kuriuos jums atsiunčiame el. paštu prieš kiekvieną įmoką. Kitas variantas – sumokėti tiesiogiai mūsų svetainėje pasinaudojant banko nuoroda. Daugiau informacijos taip pat galite rasti, jei prisijungsite su savo paskyros duomenimis. Tam, kad būtumėte tikri, jog mėnesinė įmoka mus pasieks laiku, įsitikinkite, kad mokėjimo nurodyme įvedėte teisingą skiriamąjį numerį.

Ar galiu teikti paraišką dėl kredito įmokos termino atidėjimo?

Galite pateikti paraišką 5–30 dienų kredito įmokos termino atidėjimui prisijungdami prie svetainės su savo paskyros duomenimis. Šia procedūra pratęsiamas būsimos mėnesinės įmokos terminas ir todėl visų kitų mokėjimo įmokų terminai taip pat pratęsiami. Tam, kad patvirtintumėte prašymą, turite sumokėti kredito įmokos termino atidėjimo mokestį.

Apmokėjau kreditą, bet vis tiek gavau pranešimą apie skolą. Kodėl?

Dėkojame, kad padengiate savo įsipareigojimus. Mūsų duomenų bazės gali vis dar rodyti skolą, jei, pavyzdžiui, padarėte klaidą įrašydami skiriamąjį numerį arba apmokėjote kreditą jau suėjus terminui. Iškilus tokiai situacijai, jei turite kokių nors klausimų, prašome kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių. Kad būtų pakeista sąskaitos būsena, gali būti prašoma banko išrašo.

Ką daryti, jei negaliu apmokėti kredito?

Jei negalite laiku apmokėti kredito, prašome kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių.

Noriu apmokėti panaudotas kredito sąskaitos lėšas greičiau negu nurodyta įmokų tvarkaraštyje. Ar tai ką nors pakeis?

Taip. Jei galite visiškai apmokėti panaudotas kredito sąskaitos lėšas anksčiau negu nurodyta įmokų tvarkaraštyje, kredito kaina bus mažesnė. Naudodamiesi mūsų paslauga mokėsite kredito kainą tik už dienas, kai naudojama kredito sąskaita. Kitaip tariant, kai turite panaudotų kredito sąskaitos lėšų. Tiesiog informuokite klientų aptarnavimo skyrių, kad pageidaujate atlikti išankstinį apmokėjimą, ir tada atlikite pavedimą pagal pateiktus nurodymus.

Bendra informacija apie „Creditstar“ paslaugą

Kaip saugoma mano asmeninė informacija?

Tvarkydami savo klientų asmeninę informaciją visada vadovaujamės įstatymais ir griežčiausiais saugumo reikalavimais. Naudojame pasaulinės klasės technologijų ir IT sprendimus. Pagal Asmeninių duomenų apsaugos aktą, „Creditstar“ neteikia informacijos apie savo klientus trečiosioms šalims, įskaitant kliento draugus ir šeimos narius.

Ar asmeninės kredito sąskaitos naudojimas turi neigiamos įtakos gaunant paskolą iš banko vėliau?

Šiomis dienomis nebankiniai skolinimo produktai tapo įprastu sprendimu, ir bankai neturėtų atmesti paskolos paraiškų dėl kitokių skolinimo paslaugų naudojimo. Jei asmuo neturi įsipareigojimų finansinėms institucijoms, tada neturėtų būti problemų teikiant paraišką dėl jų skolinimo produktų. Jei jūsų paraiška vis tiek atmetama ir tai susiję su „Creditstar“, prašome kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių. Suteiksime jūsų bankui informaciją apie skolą, kuri turėtų padėti jums pateikti paraišką bankui. Jei gaunate neigiamą atsakymą, visada rekomenduojame paprašyti banko nurodyti priežastis ir paaiškinti bankui apie „Creditstar“ paslaugų naudojimą.

×
×